.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس جامعه جراحان، قاليباف را رئيس جمهور آينده خواند

رئيس جامعه جراحان و رئيس سي و دومين کنگره جراحان ايران که از امروز در تالار همايشهاي رازي تهران آغاز شده است در مراسم گشايش اين کنگره ، ضمن دعوت از قاليباف شهردار تهران براي سخنراني ، وي را رئيس جمهور آينده ايران ناميد .
به گزارش خبرنگار «جهان»، وي که رو به جراحان شرکت کننده در کنگره سخنراني مي کرد ، با بيان اينکه در حال حاضر تهران تميزترين کلان شهر دنياست ، دکتر قاليباف را تنها شهرداري دانست که از جنبه تصنعي و نمايشي خارج شده است و با برنامه ريزي براي ساماندهي کلان شهر تهران تلاش مي کند .

بنابر اين گزارش قاليباف نيز که به عنوان نخستين سخنران ميهمان کنگره جراحان سخنراني 45 دقيقه اي ايراد کرد تلاش اين دوره از شهرداران مناطق تهران را بر اساس برنامه ريزي 5 ساله اعلام و اضافه کرد: شهر تهران ديگر يک کلان شهر نيست بلکه يک منظومه شهري است که رشد جمعيت آن بيش از سه و هفت دهم درصد است .

وي فشارهاي روحي حاکم بر زندگي مردم تهران را به علت ترافيک و اختلاف فاحش درآمدي نيازمند به توجه جدي دانست و در سخنان خود گفت : ما به دنبال توليد و نه توزيع ثروت در تهران هستيم ، امري که از ديدگاه اسلام وشرع نيز پسنديده است و معتقديم توزيع ثروت توزيع فقر است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حجت اله عرفانیان 1 فروردين 1392
دکتر قالی باف رئیس جمهور ایران خواهند شد
مهم نیست کی رای مییاره مهم اینه که دعوا و جنجالی در کار نباشه.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.